ניקוי שטיחים בתל אביב

ניקוי שטיחים בתל אביב

כאשר מחליטים לבצע ניקוי שטיחים בתל אביב צריכים להבין שישנה חשיבות גדולה בבחירת חברת ניקוי שטיחים. חברות שונות משתמשות בשיטות ומכשור שונה וכמובן מעניקות שירות שונה. אנו בספיד וואש מתמחמים בניקוי שטיחים ומעניקים שירות מקצועי הכולל: טכניקות ניקוי יעילות, אחריות על הניקוי וכמובן שירות מהיר ויחס אישי.

ניקוי שטיחים בתל אביב ניתן לבצע  בבית הלקוח במידה ומדובר בניקוי פשוט וקל או במפעל לשטיחים המצריכים ניקוי יותר יסודי ומורכב. אנו בספיד וואש נגיע עד אליכם ונאבחן את השטיח וכמובן נייעץ לכם לגבי שיטת הניקוי המומלצת.

 

למה ניקוי במפעל יעיל יותר מבית הלקוח

כולנו מעדיפים ניקוי מקסימלי ולא ניקוי קוסמטי. כאשר אנו מבצעים ניקוי שטיח בבית הלקוח אנו מבצעים ניקוי נעל פני השטח ולא מגיעים לשכבות הפנימיות ולכן מדובר בניקוי חלקי או בניקוי המותאם לשטיחים דקים במיוחד.. ניקוי שטיחים בתל אביב במפעל מקצועי יעניק לשטיח ניקטוי מקסימיל הכולל חיטוי,ניקוי ונטרול ריחות תוך שמירה על איכות השטיח.לפני כל ניקוי שטיח במפעל אנו מאבחנים את השטיח ומכינים את שיטת הניקוי המותאמת לסוג השטיח וכמובן למצבו.

 

שיטת הניקוי של ספיד וואש

במשך הזמן שדרגנו את שיטת הניקוי שלנו המותאמת לכל סוגי השטיחים. השיטה שלנו מורכבת ממספר שלבים ומומלצת לניקוי שטיחים בתל אביב והסביבה

  • שלב ראשון – ניעור – אנו נכניס את השטיח למכונת ניעור מקצועית אשר תנקה את כל הכללוך מהשטיח.
  • שלב שני – קרצוף – לאחר הניעור אנו נרטיב את השטיח ונתחיל בקרצוף על ידי מכונה מקצועית אשר תקרצף את סיבי השטיח ובעזרת מים וחומרי ניקוי איכותיים תסיר את הכתמים ותבצע חיטוי מקסימלי. בנוסף אנו מבצעים נטרול ריחות לוואי מהשטיח.
  • שלב שלישי – סחיטה – אנו נסחט את השטיח בעזרת מסחטת שטיחים מקצועית שתוציא את המים והשאריות של תהליך הניקוי מהשטיח.
  • שלב רביעי – ייבוש – אנו נבצע ייבוש בחדר ייבוש מקצועי.

 

ניקוי שטיחים בתל אביבי מחירון

 

סוג השירות מחיר
ניקוי שטיח משי החל מ – 180 ש"ח
ניקוי שטיח סיני החל מ – 180 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי החל מ – 180 ש"ח
ניקוי שטיח אפגני 350 – 280 ש"ח
ניקוי שטיח פרסי  220 – 280 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי החל מ-220 ש"ח
ניקוי שטיח עבודת יד 450 – 380 ש"ח
ניקוי שטיח לאחר הצפה 200 – 180 ש"ח
נטרול ריחות לוואי 280 – 200 ש"ח

 

נטרול ריחות מקצועי עם המומחים של ספיד וואש

יש לכם ריח של שתן בשטיח?, הכלב עשה קקי על השטיח? אין סיבה לדאגה אנו מתמחים בניקוי, חיטוי ונטרול כל סוגי הריחות. במקרים של כתמי שתן או צואה זמן התגובה חשוב ולכן מומלץ להזמין חברת ניקוי שטיחים מקצועיצ מהרר ככל האפשר על מנת שהכתם יוסר במלואו.

אנו מעניקים אחריות מלאה על נטרול כל סוגי הריחות מהשטיחים. במידה והריח לא עבר במלואו אנו נגיע לבצע ניקוי נוסף ללא עלות! צרט קשר והזמינו ניקוי ונטרול ריח לשטיח שלכם!

 

טיפים לתחזוקה נכונה

כדי לבצע ניקוי שטיחים בתל אביב צריך להזמין חברת ניקוי שטיחים אבל לאחר שאתם מקבלים שטיח נקי מומלץ לחתזק אותו כדי שימשור על רמת הניקוי והמראה לאורך זמן.

  • שאיבת השטיח – מומלץ לשאוב את השטיח פעם בשבוע כדי להימנע מהצטברות של חול,אבק ולכלוך.
  • ניעור השטיח – נערו את השטיח כדי להוציא את הלכלוך העיקש.
  • אוורור השטיח – בימים חמים אוררו את השטיח במרפסת אן בגינה.

 

 

צור קשר

שירותים נוספים

מאמרים חמים

דברו איתנו

דילוג לתוכן