ניקוי שטיחים בקריות

ניקוי שטיחים בקריות

השטיח שלכם מלוכלך ואתם לא מצליחים לבצע ניקוי איכותי שיפרק ויסיר את הכתמים? מחפשים חברת ניקוי שטיחים המציעה שירות מקצועי ומחירים ללא תחרות?

חברתנו הינה חברה אמינה ומקצועי המספקת שירותי ניקוי שטיחים בקריות והסביבה. ספיד וואש הינה חברת ניקוי שטיחים וריפודים מהגדולות בארץ. החברה מציעה ניקוי שטיחים בפריסה ארצית. בנוסף החברה מספקת שירותי ניקוי ריפודים בבית הלקוח כגון: ניקוי ספות, כורסאות, מזרונים ועוד.

במידה ואתם מחפשים חברת מקצועית שתיקח את השטיח המלוכלך ותחזיר לכם אותו נקי, אנו הכתובת. בנוסף אנו יכולים לנקות לכם ריפודים נוספים והכל במחירים ללא תחרות.

 

ניקוי שטיחים בקריות – זמינות גבוהה

אחד היתרונות שיש לחברתנו להציע זה זמינות גבוהה ושירוץ איכותי. אנו יכולים לתת לכם שירות מהיום למחר.  במידה ואתם מחפשים ניקוי של השטיח שלכם בדחיפות,צרו קשר וקבלו הצת מחיר ללא תחרות.

מבחינת שעות הפעילות שלנו אנו זמינים בין השעות 08:00 – 20:00(ראשון – חמישי) ובשעות(08:00 – 14:00) בימי שישי.

 

ניקוי שטיחים בקריות – למה אנחנו

  • שירות ויחס אישי
  • ניקוי וחיטוי מקסימלי
  • שירות מהיום למחר
  • פרריסה ארצית
  • אחריות על הניקוי
  • צוות מיומן ומנוסה

 

 

ניקוי שטחים בקריות – למה מומלץ

שטיח נקי ומתוחזק באופן סדיר שומר על המראה המרענן שלו לאורך זמן. בנוסף ניקוי שוטף ש השטיח מונע הצטברות של אבק וחיידקים שעלולים לפגוע בביאות שלנו ושל ילדינו.

בגלל ששטיח מורכב מיסים הוא צובר אבק ולכלוך ברמה גבוהה, ואחת הבעיות זה ששואב האבק שיש לנו בבית מבצע ניקוי וחיטוי חלקי, ואינו מצליח לנקות את האבק מהשכבות הפנימיות של השטיח. לכן מומלץ להזמין חברת ניקוי שטיחים בקריות שתבצע חיטוי וניקוי מלא לשטיח, ובנוסף תשמור על המראה הרענן.

 

שאלות ותשובות:

שאלה: האתם אתם מבצעים ניקוי שטיחים בבית הלקוח או רק במפעל.

תשובה: אנו מנקים את השטיחים או בבית הלקוח או במפעל. ההחלטה לגבי היכן לנקות את השטיח מתבצעת לאחר אבחון השטיח.

שאלה: במידה והחולט על ניקוי שטיח במפעל כמה זמן זה לוקח?

תשובה: ניקוי שטיח במפעל לוקח בין 7-10 ימי עסקים.

 

 

 

צור קשר

שירותים נוספים

מאמרים חמים

דברו איתנו

דילוג לתוכן