ניקוי שטיחים בעפולה

ניקוי שטיחים בעפולה

ישנם רבים שאינן יודעים שקיימת חברת ניקוי שטיחים בעפולה מהספקת שירות עד בית הלקוח. חברת ספיד וואש הינה חברת ניקוי שטיחים הפועלת בפריסה ארצית ובעלת מפעל לניקוי שטיחים שבו מנקים את כל סוגי השטיחים. החברה שמה דגש רב על ניקוי וחיטוי בעזרת חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ולאדם וכמובן שימוש במכשור איכותי על מנת לספק תוצאות מקסימליות.

 

 

ניקוי שטיחים בעפולה – מה השלבים שלנו

כל שטיח שמגיע אלינו למפעל עובר אבחון מקצועי הכולל: אבחון סוג השטיח, מצב הסיבים, רמת האבק והכתמים, גיל השטיח ועוד. לאחר האבחון אנו נתחיל בתהליך הניקוי שלנו, ובשלב הראשון אנו נתחיל בשאיבת השטיח משני צדדיו. לאחר שאיבת השטיח אנו נבצע מספר שלבים על מנת שהשטיח יהיה נקי ויקבל את המראה החדש.

בסוף התהליך אנו נבצע ייבוש של השטיח, ובסוף נחזיר לכם את השטיח נקי וחדש לסלון ביתכם.

 

איך בוחרים חברת ניקוי שטיחים

ישנם מספר פרמטרים חשובים בבחירת חברת ניקוי שטיחים בעפולה. אחד דברים החשובים זה המקצועיות, אנו ממליצים לבחור חברה מנוסה המחזיקה בצוות איכותי ובמכשור המיועד לניקוי וחיטוי של כל סוגי השטיחים. שיקול נוסף זה המחיר, אנו בספיד וואש מציעים מחירים נוחים לכל איש, וכל זה ללא פגיעה באיכות הניקוי.

פרמטר נוסף זה הזמינות, לקוחות רבים רוצים ניקוי שטיח מהיום למחר, חברתנו מספקת שירותי ניקוי שטיחים בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה.

הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק לפני שמזמינים חברת ניקוי שטיחים זה האחריות שאתם מקבלים על הניקוי. אנו בספיד וואש מעניקים אחריות על השטיח מפני נזקים וכמובן במידה וניקוי לא היה לשביעות רצונכם.

 

 

 

סוג השירות מחיר
ניקוי שטיח בבית הלקוח החל מ – 290 ש"ח
ניקוי שטיח במפעל החל מ – 70 ש"ח למ"ר
ניקוי שטיח מקיר לקיר החל מ – 30 ש"ח למ"ר
ניקוי שטיח אפגני החל מ – 90 ש"ח למ"ר
ניקוי שטיח פרסי  החל מ – 90 ש"ח למ"ר
ניקוי שטיח סינטטי החל מ – 70 ש"ח למ"ר
ניקוי שטיח עבודת יד החל מ – 70 ש"ח למ"ר
ניקוי שטיח לאחר הצפה החל מ – 90 ש"ח למ"ר
נטרול ריחות לוואי החל מ – 90 ש"ח למ"ר

 

 

 

 

צור קשר

שירותים נוספים

מאמרים חמים

דברו איתנו

דילוג לתוכן