ניקיון שטיחים מקיר לקיר

ניקוי שטיחים מקיר לקיר מנקים רק עם חברת ניקוי שטיחים מקצועית כמו ספיד וואש!  כיום ישנם משרדים ועסקים רבים הזקוקים לניקוי ותחזוקה שוטפת של שטיחים מקיר לקיר. אנו בספיד וואש מספקים שרות בזמינות גבוהה לכל תושבי גוש דן והסביבה. אנו מציעים שירות ניקוי שטיחים מקיר לקיר מהיום להיום!

אנו זמינים להעניק לכם פתרונות ניקוי מתקדמות בין השעות 08:00 – 19:00  באמצע השבוע ובימי שישי אנחנו זמינים מהשעה 08:00 – 13:00

 

ניקוי שטיחים מקיר לקיר – מה אנחנו עושים?

שירות ניקוי השטיחים מקיר לקיר שלנו כולל:

  • ניקוי כל סוגי הכתמים, כולל כתמים עיקשים.
  • חיטוי מקצועי מאבק ובקטריות שהצטברו במשך הזמן.
  • נטרול ריחות לוואי מכל סוגי השטיחים.
  • חידוש והחזרת המראה הטבעי לשטיח.

ניקוי השטיחים מתבצע בעזרת מכונת קיטור וציוד נלווה כמו מכונת הברשה ידנית וחומרי ניקוי איכותיים. השירות שלנו כולל אחריות על הניקוי ונטרול ריחות במידת הצורך. לפני כל שירות, צוות ניקוי שלנו יגיע ויבחן את השטיחים ולאחר מכן יחליט על שיטת ניקוי המותאמת במיוחד סוג ומצב השטיח.

 

זמינות גבוהה

ישנה חשיבות של ניקוי שטיחים מקר לקיר לעסקים ומשרדים ולכן אנו מספקים שירותי איכותי ומהיר ובזמנים המותאמים לצרכים שלכם! מרגע הזמנת העבודה הצוות שלנו יתאם את הזמן הכי נוח לכם ולצרכים שלכם.

אנו יכולים בשעות הבוקר המוקדמות או בערב  לאחר שהמשרד נסגר. הצוות יעניק לכם שירות בסטנדרט גבוה ויחס אישי שמותאם לכם במיוחד!

 

למה ספיד וואש

כדי לבצע ניקוי שטיח יעיל ואיכותי צריך חברה מקצועית ויסודית אשר משתמשת המכונות עוצמתיות וחומרי ניקוי איכותיים וכמובן ניסיון וידע רב בניקוי והסרת כל סוגי הכתמים. כאשר אנו מקבלים ניקוי של שטיח מקיר לקיר אנו מאבחנים את השטיח( גיל,סוג, מצב הכתמים וסוגם). הצוות שלנו בעל ניסיון עשיר של שנים בניקוי כל סוגי השטיחים מקיר לקיר ויכולים להתמודד עם מגוון רחב של כתמים.

אנו משתמשים בחומרי ניקוי המותאמים לשטיח וכמובן לסוג הכתמים שבו. מחפשים חברת ניקוי המעניקה ניקוי שטיח מקיר לקיר ברמה הכי גבוהה שיש? צרו קשר ואנו נעניק לכם ניקוי יסודי איכותי.

 

 

 

שירותים נוספים

איזורי שירות

צור קשר

מאמרים חמים

דברו איתנו

דילוג לתוכן