ניקוי שטיחים באריאל

כדי לשמור על שטיח נקי וללא בקריות מומלץ לבצע ניקוי חד פעמי על ידי אנשי מקצוע. חברת ספיד וואש מציעה שירותי ניקוי שטיחים באריאל. במידה ואתם צריכים ניקוי שטיחים במפעל או בבית הלקוח אנו הכתובת.

אנו מחזיקים בצוות ניקיון מנוס אשר מבצע ניקוי וחיטוי מסיבי לכל סוגי שטיחים ובנוסף מחזיר את המראה הטבעי.

אנו מעניקים שירות בזמינות גבוהה, ולכן אנו מציעים שירות ניקוי שטיחים לתושבי אריאל והסביבה מהיום להיום!  שעות הפעילות שלנו הם: אשון – חמישי 08:00 – 20:00 ובימי שישי בין השעות 08:00 – 13:00.

 

ניקוי שטיחים באריאל – למה אנחנו?

ישנם חברות רבות המציעות שירותי ניקיון של שטיחים. אנחנו בספיד וואש מספקים ניקוי שטיחים בבית הלקוח ובנוסף מנקים שטיחים במפעל. ישנן שטיחים רבים כמו שטיח שאגי, המצריך ניקוי וייבוש במפעל.

אנו מציעים שירות בזמינות גבוהה ובשעות גמישות, צריכים שנאסוף את השטיח בערב אחרי שאתם חוזרים מהעבודה? צרו קשר ואנו נמצא את הזמן הטוב ביותר בשבילכם!

אנו מעניקים אחריות על העבודה, ככה שאתם יודעים שהשטיח שלכם נמצא בחברה מקצועית.

 

ניקוי שטיחים באריאל – נטרול ריחות לוואי

אחת הבעיות הקשות בשטיחים זה שהם צוברים בקטריות, ובשילוב עם אוכל או משקה שנשפך עלולים להוציא ריחות לוואי שלא הופכים את חלל החדר למקום של נעים לשהות בו. חברתנו מציעה שירותי נטרול ריחות וחיטוי מקצועי.

במקרים כאלו אנו נגיע עד אליכם נאסוף את השטיח ולאחר מכן נתחיל את תהליך החיטוי אצלנו במפעל תהליך החיטוי ונטרול הריח מתחלק למספר שלבים שבהם כלול כמובן הסרת כתמים. בסוף התליך אנו נחזיר לכם את השטיח ללא ריח ונקי!

 

 ניקוי שטיחים באריאל מחירון

 

סוג השירות מחיר
ניקוי שטיח משי החל מ – 180 ש"ח
ניקוי שטיח סיני החל מ – 180 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי החל מ – 180 ש"ח
ניקוי שטיח אפגני 350 – 280 ש"ח
ניקוי שטיח פרסי  220 – 280 ש"ח
ניקוי שטיח סינטטי החל מ-220 ש"ח
ניקוי שטיח עבודת יד 450 – 380 ש"ח
ניקוי שטיח לאחר הצפה 200 – 180 ש"ח
נטרול ריחות לוואי 280 – 200 ש"ח

 

 

צור קשר

שירותים נוספים

מאמרים חמים

דברו איתנו

דילוג לתוכן