ניקוי שטיחים בקרית גת

ניקוי שטיחים בקרית גת

מחפשים חברת ניקוי שטיחים בקרית גת במיומנת בניקוי וחידוש המראה של כל סוגי השטיחים, צריכים ניקוי של השטיח לפני החגים? אנו בספיד וואש מספקים שירותי ניקוי שטיחים המיועדים גם ללקוחות מוסדיים וגם ללקוח הפרטי. אנו מחזיקים בצוותי ניקוי הזמינים להעניק שירות מהיום למחר! אנו בספיד וואש בעלי וותק רב בניקוי שטיחים ולכן אנו מעניקים לכם אחריות על הניקוי. אנו מבצעים ניקוי של שטיח רק לאחר אבחון של סוג השטיח ותפזורת הכתמים שבו.

את השירות שלנו ניתן להשיג מיום רשון ועד חמישי בין השעות 08:00 – 20:00. בימי שישי אנו זמינים בין השעות 08:00 – 14:00.

 

ניקוי שטיחים בקרית גת – חידוש המראה

המראה של השטיח נשחק עם הזמן במיוחד במידה ואין תחזוקה קבועה של השטיח. רבים טועים ומשאירים את השטיח בשמש לניקוי, דבר זה עלול לזרז את שחיקת המראה של השטיח.  חשוב לדעת שניקוי לא מקצועי בעזרת חומרי ניקוי מאולתרים וציוד לא מותאם עלול לגרום לשחיקת הסיבים ולפגיעה במרקם הצבע. אנו בספיד וואש מבצעים שיקום וחידוש שטיחים בבית הלקוח או במפעל לפי הצורך.

 

היתרונות של ספיד וואש

אנו משתמשים בחומרי ניקיון מותאמים לכל סוג שטיח ולכן אנו מבטיחים ללקוחות שלנו ניקיון מקיף, איכותי ויסודי ששומר על השטיח ולא פוגע בו. שיטת ניקוי שלנו מעניקה מראה חדש. יתרון נוסף זה הזמינות, אנו זמינים להעניק שירות בתדירות גבוהה. חשוב לבין שבמקרים של כמי יש חשיבות רבה לזמן התגבה ולכן אנו מספקם שירות בזמינות גבוהה על מנת שנוכל להגיע לרמת ניקוי גבוהה.

  • זמינות גבוהה
  • אחריות על העבודה
  • איסוף השטיח מבית לקוח והחזרתו
  • צוות מיומן
  • מכשר וציוד איכותי

 

 

צור קשר

שירותים נוספים

מאמרים חמים

דברו איתנו

דילוג לתוכן